Rybník Seník u Přelouče

26.9 vyrazil náš tým na, pro nás neznámý rybník Seník u Přelouče. Po vyřízení administrativy s povolenkami, seznámením se s rybářským řádem a ukázky revíru,jsme si vybrali část u zadního mola. Netrvalo dlouho a už do vody letí první montáž a po ní hned další. První záběr na sebe nenechá dlouho čekat a po dvaceti minutách už máme na podložce krásného lína s váhou skoro 2,5kg. Skvělý začátek. Dále probíhá stavba tábora a náhle se ozývá můj levý hlásič. Swinger je přilepený u prutů a tak jen mírně dosekávám a za pár minut je na podložce první Senický kapr a ručička váhy se zastavuje na váze 5,1kg. Ale to jsme ještě nevěděli že to je pro dnešek poslední ryba.

Neděli začal Lukáš ve 03.45 hod.ráno krásným kaprem 6,25kg .Dopoledne ho následuje Pavel s prvním kaprem 8,37 kg. Po pár hodinách přichází záběr i Nettymu a na halibut peletky má na podložce zatím největšího kapra 9,6kg. Neutekly ani dvě hodinky a konečně dostává krásnou jízdu i Jarda. Mimochodem je na rybách po 20-ti letech. Po záseku je mu jasné že na prutě má největší rybu svého života. Kapr je na podložce a po odečtení podložky váha ukazuje 11,1kg. Po zdokumentování pouští kapra do vody s nadějí že přijde větší. Jenže to ještě netušil že je to jeho poslední ryba výpravy.

Je 10,00hod a přijíždí Radek s dědou a Nikčou. Zabral si molo a hází na nejmělčí část rybníku. Asi po hodině mu přichází nekompromisní jízda a během chviličky je u břehu snad 30-ti cm kapřík. Pouští ho hned ve vodě a kukuřička tam letí znovu.
Děláme kávu a v tom má Pavel krásnou jízdu a z protějšího břehu dostává kapra 6,5kg. Já jsem stále bez záběru a proto měním taktiku. Chystám krmné koule a  vyvážím do hloubky okolo 50-ti cm. Ještě nestihnu položit montáž do vody a Ráďa opět zdolává kapříka. Tentokrát o malinko těžšího a váha je 4,5kg. Konečně jsem položil montáže tam kde jsem očekával rybu. Něco málo jsme poobědvali a opět Ráda v akci. Další kapřík z mělké vody, tentokrát dorostenec s váhou 3,41kg.
Začínám propadat zoufalství, že jsem něco udělal spatně,ale montáže nechávám ležet.Blíží se večer a já se stále víc utvrzuji v tom že se ryby stahují na noc do hlubší části rybníku.Ještě než se setmí Ráďa znovu zdolává 4,2kg kapra.

Je večer a Ráďa s Pavlem odjíždějí domů. Balím pruty a stěhuji se asi o 100m vedle na hlubší část. Nastražuji čerstvé boilies a už to tam letí .Asi po hodině mám konečně kontakt s rybou,není to žádný obr,ale lepší prcek než nic.Váha je 4,29kg. Po nahození jsem nestihl ani dokouřit a už mám opět další záběr.Tentokrát 5,57kg. Náladu mám opět skvělou, protože rozhodnutí přestěhovat se bylo správné. Do půlnoci je klid, jen já mám opět kapříka 7,1kg.Vytahujeme pruty jdeme všichni spát.

Ráno vstávám ještě za tmy a nahazuji svoje pruty,pruty Jardovi i Lukášovi.Rozednívá se a a už tahám dalšího Senického kapra 6,0kg.Ještě než stihnu nahodit přichází záběr na Jardův prut.Jelikož je ještě v říši snů tak to je na mě. A po chvilce je venku kapřík 4,5kg.
Pomalu vstává i zbytek party a po ranní kávě najednou jízda na Lukášův prut. Zasekávám a předávám prut Rosťovi,který za celé tři dny neměl kontakt s rybou.Vytahuje kapra o váze 5,33kg. Ještě před náhozem Lukynova prutu mám kontakt s kapříkem já.Po chvilce je venku 6,29kg kapřík.
Je devět dopoledne a z dopolední siesty nás vytrhne Lukášův hlásič,který vydává jeden táhlý tón. Za pár okamžiků je venku kapřík s váhou 6,1 kg .Rychle vyměnit boilies za čerstvé a šup tam s ním znova.Po hodině je opět v akci Lukášův hlásič, který hlásí rybu.Během zdolávání je jasné, že to nebude školák. A taky nebyl.9,11kg. Super Lukáši.

Nastává čas balení. V jeho průběhu dostávám razantní záběr a brutální jízdu.Zvedám prut a hned od prvního kontaktu s rybou mi je jasné že to bude pěkná ryba.Asi po 10-ti minutách přetahované máme v podběráku největší rybu výpravy. Délka ukazuje 89cm a váha 12,13kg. Po pár fotkách,už kapr plave ve svém rybníku. Adrenalin mě pořád neklesl a tak se jdu odměnit pivem a griotkou.

Je zabaleno a už jedeme směrem k domovu. Výpravu hodnotím kladně a to i díky panu Tomáši Končickému a firmy Top Rybařina který nám velice ochotně poskytl boilies z jeho dílny. Nejúspěšnější nástraha bylo boilies Red Bentos, který nachytal z 20-ti ryb hned 15 kousků. Dále chci poděkovat všem klukům, kteří byly s námi. Jmenovitě Radek​, Pavel, Lukáš, Netty, Jarda, Rosťa a Martin. Díky kluci za super rybačku a už se těším na jaro až vyrazíme  na Seník na ryby.