Víkend u vody s Top Rybařinou

Ahoj rybáři

Je konečně pátek. Odpoledne s kamarádem Lukášem  balíme vybavení a vyrážíme na naši oblíbenou pískovnu. Po cestě se stavujeme v Top rybařině pro osvědčené kule. Po příjezdu k vodě se setkáváme s Jirkou který nám tu drží místo už od čtvrtka. Zatím nic nechytl, ale to se snad po zakrmení  změní. Navazujeme montáže, použili jsme šokovou šňůru, olověnku, fluokarbon cca 20cm a háčky číslo 6.  A už to letí do vody na určené místo. Jirka to tady včera proházel a našel pěknou hranu kterou jsme zakrmili partyklem a několika kulemi. Nástrahu jsme zvolili Bentos red a oliheň z produktu Top rybařiny. Teď už jen čekat na první jízdu.

Večer nic nepřišlo, ale to se změnilo hned ráno. Neskutečná jízda mě vytáhla ze spacáku a já byl zas ve svém živlu :)) po 20ti minutovém zdolávání jsem konečně položil na podložku krásného šupináče o váze 8 kg a 72 cm. Zachutnal mu Bentos red. Rychle foto a šup zpátky do vody. Netrvalo dlouho a přišel brutální záběr na bentos, byla to taková rána že to vykoplo prut ze zadní vidle a neskutečnou rychlostí odvíjel. Lukáš vystřelil ze spacáku jako blesk a rychle zasekl. i přes docela přitaženou brzdu dost odvíjel. když už se blížil ke břehu začal zase řádit po chvilce zajel do trávy a vypnul se!! Takhle zklamaného Lukáše jsem ještě neviděl.  Celý den pak pražilo sluníčko a my jsme měli pár potahů jinak nic, až večer se mi opět ozvala  jízda zase na Bentos red. šupík měl 7.3 kg a měřil 69 cm, když jsem ho vracel vodě, tak se vedle mě rozjela jízda na Lukášově prutu. Byl to 30 min boj a Luky si vytáhl 7.65 kg šupináče o délce 70cm .   Poslali jsme montáže do vody a trochu  jsme přikrmili! po nakrmení ryb jsme nakrmili i sebe a když měl Jirka plnou pusu tak se mu rozezvučel hlásič a vytáhl si pěkného lysce který měl něco přes 8 kg a 73 cm.bohužel je bez fotky! 🙁  V neděli už se nic zajímavého nestalo, ale i tak jsme si hezky zachytali .

Na závěr musím říct, že na Bentos red to krasně jezdí tak neváhejte tyto kule zkusit i na vaší vypravě. Petrův zdar a pořád ohnuté pruty