Vítr, déšť a Fruit Orange

Petrův zdar,

Fruit Orange

po mé poslední úspěšné výpravě mi to nedalo a naplánoval jsem další, jelikož podzimní rybaření má své kouzlo a každý z nás na toto období čeká. Další výprava směřovala opět na stejnou svazovou vodu, na kterou tak rád jezdím. Co se týče nástrah, opět jsem vsadil na boilie od Top rybařiny a to Fruit orange, které se stává mojí oblíbenou nástrahou. Po příjezdu na vybrané místo jsem postavil bivak, připravil pruty a montáže. Jelikož jsem přijel v pozdních hodinách, rozhodl jsem se zakrmit boiliem a několika krmnými koulemi pomocí košíčku. Protože už bylo dost hodin a šel jsem si lehnout s tím, že ráno brzo vstanu a nahodím oba pruty. Zalehnul jsem tedy do spacáku a odebral se do říše snů s očekáváním, co přinese následující den.Fruit Orange

Ráno jsem skutečně vstal velice brzy. V tuto ranní hodinu foukal silný vítr a měl jsem problém s kobrovaním do větší vzdálenosti. Chytal jsem tedy ve 2,5 metrech hloubky a 80 metrech vzdálenosti od břehu. Jako návazcový materiál jsem použil osvědčenou ztuženou šňůru Kryston 25lb, háček vel.6, malý broček, rovnátko a převlek proti zamotání. Používám jednoduchou klasiku, která mi však funguje, tak proč ji měnit. Během dne byla aktivita kaprů uplně nulová, až v pozdní odpoledne přišla jízda a nastal krásný souboj.

kapr Fruit Orange top rybarina

Kapra jsem úspěšně dostal na podložku a zrovna byl za mnou na návštěvě Tomáš, což mi velice pomohlo, jelikož mi pomohl s focením a vážením.Kapra jsme nafotili a pustili zpět do jeho domova.

Po zbytek večera se už nic nedělo a hlásiče mlčely. Ráno jsem nečekal nic pozitivního, ale naštěstí mě překvapil zvuk hlásiče ve chvíli, kdy jsem to nejméně čekal. Přišel jeden krásný kapr a i když silný vítr stále foukal proti nám, vše dobře dopadlo.

Za dva dny se mi podařilo dva kapry vytáhnout a na to divoké počasí jsem rád, že to tak dopadlo. Díky oranžovému boilie se moje výprava nakonec stala vydařenou,